Ekonomický důsledek této profese v EU má zásadní význam, protože nabízí nejen příležitost k velkému úspěchu, ale také obrovskou flexibilitu.
Přímý prodej je populární nejen díky kvalitě výrobků a oddané, osobní pozornosti distributorů svým zákazníkům, ale také díky pokračujícímu rostoucímu poutu důvěry mezi všemi zúčastněnými v hodnotovém řetězci přímého prodeje. Tato důvěra se opírá o zákony, předpisy a výrazně o obchodní organizace, jejichž cílem je zajistit vysokou úroveň výkonu a obchodní etiky.
Asociace přímého prodeje (DSA) je národní samoregulační organizace reprezentující zájmy těch předních podniků, které poskytují své produkty a služby přímo spotřebiteli. "Přímo" se rozumí prodej mimo maloobchodní prostor a co je velmi důležité, jde o prodej osobním způsobem, který je blízko k zákazníkovi. Etický kodex DSA je samoregulační nástroj profese přímého prodeje. Vyžaduje přísné etické chování, které v některých případech jde skutečně nad rámec toho, co stávající právní předpisy a regulace vyžadují. Členství v asociaci poskytuje obrovskou jistotu pro spotřebitele, protože mohou důvěřovat, že členské společnosti musí vyhovovat nejen českým a evropským právním předpisům, ale musí také jednat v souladu s Etickým kodexem DSA.
Nu Skin je oddaný člen a obhájce DSA a dodržuje kód etiky po celém světě, včetně České republiky. Ve skutečnosti Nu Skin závazek nekončí zde, protože můžeme být hrdi na to, že máme celou řadu dalších významných akreditací. Tyto zahrnují:
Jako člen Světové federace asociací přímého prodeje (WFDSA) Nu Skin spolupracuje s dalšími společnostmi přímého prodeje s cílem zlepšit průmysl jako celek. Prezident a generální ředitel Nu Skin Truman Hunt je bývalý předseda WFDSA (2005 - 2008).
Společnost Nu Skin je zařazena mezi pět nejlepších společností se střední kapitalizací podle výročního seznamu "100 nejdůvěryhodnější společností" za rok 2010 zveřejněných na Forbes.com. Společnost Nu Skin dosáhla skóre 96 ze 100 možných za účetnictví a správu rizik (AGR). Forbes.com vyvinul svůj seznam na základě analýzy od společnosti Audit Integrity, která nahlíží do hrubých údajů výkazu zisku a ztrát a rozvahy společností s cílem posoudit skutečnou kvalitu účetnictví a postupy vedení společností. Analýza zahrnovala více než 8 000 společností obchodovaných na amerických burzách.
Nu Skin je od roku 1986 akreditována úřadem Better Business Bureau a má rating A+, což je nejvyšší možné. Better Business Bureau (BBB) je liga místních organizací se sídlem ve Spojených státech a Kanadě, které se společně sdružují s cílem zachování spravedlivého a efektivního trhu prostřednictvím následujících zásad: Vybudovat důvěru, inzerovat upřímně, říkat pravdu, být transparentní, ctít sliby, reagovat, chránit soukromí a ztělesňovat integritu. BBB poskytuje informace o obchodní spolehlivosti, upozornění o podvodné činnosti a etických obchodních praktikách.
Nu Skin Enterprises má bodové ohodnocení Dunn & Bradstreet 5A1, což je nejvyšší možné. Dun & Bradstreet nabízí kreditní informace o podnicích a společnostech a tyto informace poskytují s cílem pomoct světové populaci být poučeni o organizacích, se kterými obchodují. Dun & Bradstreet tak činí prostřednictvím ratingového systému. 5A znamená, že Nu Skin Enterprises vydělávají více než 50 000 000 dolarů na ročních tržbách a 1 znamená, že platí včas své veškeré platby.
To jsou jen některé ze způsobů, jak společnost Nu Skin a další vůdčí společnosti v odvětví přímého prodeje zajišťují, že spotřebitelé mohou mít i nadále vysokou úroveň důvěry, kterou tyto společnosti prokazovaly po mnoho let - let, po dobu kterých stále více zákazníků těžilo z přímé, osobní distribuce, a stále více podnikatelů bylo schopno uskutečnit své obchodní cíle.
* Zdroj údajů: Průzkum WFDSA 2011. Zdroj: www.wfdsa.com
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist