Jaké jsou přednosti privátního bankovnictví u Komerční banky?

Komerční banka se v segmentu privátního bankovnictví dlouhodobě soustřeďuje na partnerství s klienty. Pro naše klienty máme parametry nastaveny o něco výše, než je tomu u mnoha konkurenčních bank. Minimální suma finančních prostředků v rámci finanční skupiny Komerční banky je 20 milionů korun, a to z důvodu možnosti nabídnout individuální řešení při zachování dostatečné diverzifikace portfolia.

Jaké konkrétní služby může klient v rámci privátního bankovnictví získat?

Samozřejmě komplexní služby nejvyšší kvality. Ať už jde o běžné finanční transakce a každodenní servis, nebo o správu majetku rodiny, řešení investic i úvěrů. Každý náš klient je pro privátního bankéře individuální osobnost, s odlišnými požadavky, potřebami i způsobem komunikace.

Typické jsou investice a depozitní produkty šité na míru. V otevřené architektuře můžeme navrhnout investiční portfolio složené z akciových instrumentů, dluhopisů, nástrojů peněžního trhu, strukturovaných certifikátů či podílových fondů a derivátů. Privátní bankéř vždy nabízí jen takové produkty, které vyhovují potřebám a investičním cílům klienta. Naší prioritou je ochránit finanční prostředky klienta a nakládat s nimi k jeho nejvyšší spokojenosti.

Specializujete se pouze na Českou republiku, nebo je působnost privátního bankovnictví širší?

Jsme součástí silné Komerční banky, ale máme přístup do privátního bankovnictví skupiny Société Générale. Díky tomu máme v České republice exkluzivní postavení a naši klienti mají unikátní přístup k expertům nejen v Praze, ale doslova po celém světě. Jsme schopni opravdu kdykoli pokrýt potřeby klientů od Asie po USA. K tomu nám pomáhají týmy vysoce kvalifikovaných specialistů na různé oblasti od investic až po úspory, od prodeje společností po jejich akvizice.

Jak spolupráce s klientem vypadá?

Předně, spíše než o klientech hovoříme v privátním bankovnictví o partnerech. Díky dlouhodobému vztahu je proces vzájemné spolupráce nastaven na vysokou úroveň oboustranné důvěry a diskrétnosti. S mnoha klienty spolupracujeme více než 10 let, provázíme je různými etapami života, známe se a víme, jaké potřeby a preference mají. Svými službami zastřešujeme i ostatní rodinné příslušníky, mohou se na nás kdykoliv obrátit nejen se standardními finančními požadavky, ale často řešíme i komplikované životní situace – například nehody na dovolené. Na to vše stačí jediné – telefonní číslo na privátního bankéře.

Trochu to vypadá, jako by si klienti v České republice mohli sáhnout na pověstné švýcarské bankovnictví…

Úroveň služeb, které poskytujeme, již pověstnou švýcarskou kvalitu dostihla. Jsme na velmi vysoké úrovni, což oceňují také mezinárodně působící klienti, kteří našich služeb často využívají. Navíc jsou naše ceny oproti již zmiňovanému Švýcarsku podstatně příznivější.

Jaký je v České republice zájem o služby privátního bankovnictví?
Češi jeho kouzlo a výhody stále objevují a je pravda, že ti, kteří si jej u Komerční banky vyzkoušeli, nás neopouští. Stávají se našimi partnery po dlouhou řadu let a my si této důvěry velmi vážíme. Klienti při spolupráci s námi získávají za partnera silnou banku, o kterou se mohou opřít v každé životní situaci. V Privátním bankovnictví Komerční banky poskytujeme výjimečné služby výjimečným klientům, a dlouhodobý partnerský vztah je pro nás velkým závazkem, protože nám „Na partnerství záleží“.

Text nevyjadřuje názor redakce