Nová strategie se zaměřuje na zajištění růstu zákazníka prostřednictvím poznatků a inovace, což je odrazem nikdy nekončící bitvy majitelů značek o získání zákazníka v "prvním okamžiku pravdy", tj. když zákazníci dají přednost jedné značce před druhou. Nová strategie s sebou také přinese program nejhlubších poznatků v obalovém průmyslu a vybuduje novou síť Experience Center po celém světě.

Nová globální kampaň značky nazvaná "Open the future" ukazuje odhodlání Smurfit Kappa zajistit růst zákazníků díky proaktivitě, naslouchání a neúnavné snaze být stále vepředu. Tyto aspekty hrají hlavní roli při výběru značky. Opírá se o globální zkušenosti společnosti v oblasti obalů, papíru a udržitelnosti za účelem pomoci řešit problémy reálného světa na základě hlubokých poznatků o spotřebitelích.

Nová strategie značky je výsledkem dvanáctiměsíčního globálního výzkumu prováděného nejlepšími specialisty na výzkum za účelem zjistit, co majitelé značek od obalového průmyslu skutečně očekávají. Tento výzkum zahrnoval zákazníky, dodavatele a investory a také obrovské interní zapojení zaměstnanců Smurfit Kappa v Evropě a Severní i Jižní Americe.

Gary McGann, generální ředitel SKG, řekl:

"Svět se stal pro globální značky náročnějším a rychle se pohybujícím, ale také příležitostí pro ty, kteří přijímají a přináší nové myšlenky, nové technologie a nové trendy. Nijak se nelišíme Náš přístup k inovacím musí být zakořeněn v hluboké znalosti a musí přesně odrážet přístup značek, které jsou našimi zákazníky."

nova do clanku

Nová strategie značky s sebou přinese pestrou škálu vysoce profilových zákaznických služeb a inovačních programů, které tomuto odvětví otevírají nové horizonty. Mezi ně patří spuštění programu pro poznatky o zákaznících, který byl vytvořen speciálně pro odvětví obalů a který zajistí hluboké pochopení spotřebitelských trhů, chování a údaje o trendech, které v tomto odvětví dosud nebyly k vidění.

Smurfit Kappa také buduje novou síť center zákaznických zkušeností (Experience Centre) na svých hlavních trzích. Výkladní skříní bude Experience Centre na letišti Schiphol v Amsterdamu, kde majitelé značek stráví den spoluprací s odborníky ze Smurfit Kappa. Ponoří se spolu do nových poznatků z trhu a budou hodnotit inovace v oblasti obalů, které byly navrženy tak, aby zajistily růst ziskovosti a udržitelný dodavatelský řetězec. Lokální verze Experience Center budou otevřena na dalších velkých trzích po celém světě.

"Otevřete budoucnost" ožije na nové, dynamické mikrostránce, kde jsou ke shlédnutí filmy, které ukazují jak zákazníci po celém světě spolupracují se Smurfit Kappa jako partneři za účelem vytvoření inovativních řešení přinášejících obchodní úspěch. Novou mikrostránku naleznete na adrese www.openthefuture.info. Tato mikrostránka bude obsahovat materiály ke stažení a bude během roku pravidelně aktualizována.

Gary McGann dodal:

"Zajištění kreativních a progresivních řešení pro ostatní značky bylo vždy součástí naší DNA. Nyní tuto aktivitu pozvedáme na vyšší úroveň s velkým závazkem zlepšit naše poznatky o světě našich zákazníků a díky inovacím jim zajistit růst."

"Naše odvětví se musí dívat za okamžité potřeby obalů našich zákazníků, abychom pochopili, co je podstatou jejich podnikání a podnikání jejich zákazníků, a kde leží budoucí příležitosti. Když tak učiníme, potom můžeme vytvářet důvěryhodná a správná řešení, která budou majitelé značky brát vážně a která otevřou budoucí možnosti růstu. Ti, kteří nebudou využívat nový svět dat, poznatků a opravdové inovace, zůstanou pozadu."

 

Zdeněk Suchitra, generální ředitel Smurfit Kappa CzechZeptali jsme se pana Zdeňka Suchitry, GM Smurfit Kappa Czech, na novou firemní strategii a branding.

1/ Co znamená slogan 'Open the future'?
'Open the future' je novou celosvětovou kampaní naší značky, která se zaměřuje na zajištění růstu zákazníků prostřednictvím inovací. Je založena na programu hlubokých poznatků v obalovém průmyslu a nové sítě Experience Center na klíčových trzích.

'Open the future' znamená, že se musíme dívat za okamžité potřeby obalů našich zákazníků, abychom pochopili, co je podstatou jejich podnikání. Pouze takto můžeme vytvářet důvěryhodná a správná řešení,
která jim zajistí skutečnou obchodní hodnotu a která jim otevřou budoucí možnosti růstu.

2/ Jakým způsobem komunikuje Smurfit Kappa kampaň 'Open the future' svým zákazníkům a obalovému průmyslu?
V nadcházejících měsících s sebou nová strategie značky přinese pestrou škálu zákaznických služeb a inovačních programů pro naše zákazníky. 'Open the future' ožije na nové, dynamické mikrostránce, kde jsou ke shlédnutí filmy, které ukazují, jak zákazníci po celém světě spolupracují jako partneři se Smurfit Kappa za účelem vytvoření inovativních řešení, která přináší obchodní úspěch. Tato mikrostránka www.openthefuture.info bude obsahovat nové příběhy našich zákazníků, které budou přidávány každý týden.

3/ Opravdu se jedná o nový přístup k inovaci v obalovém průmyslu a jak se tento přístup liší od ostatních?
Naším cílem je zajistit kreativní, progresivní řešení pro ostatní značky, což bylo vždy součástí naší DNA. Nyní tuto aktivitu pozvedáme na vyšší úroveň a výrazně zlepšujeme náhled do světa našich zákazníků, abychom jim pomohli maximálně využít příležitosti, které jim budou nabídnuty s vítězným zákaznickým návrhem prostřednictvím řešení z papírových obalů.

Je to vůbec poprvé, kdy byl program pro poznatky o zákaznících v této šíři a hloubce zaveden v našem odvětví. Zajistí nástroje pro inovaci založené na hlubokém pochopení spotřebitelských trhů a příslušného zákazníka a údajů o trendech, které v tomto odvětví dosud nebyly k vidění.

4/ Co přesně znamená "program pro poznatky"?
Bude se jednat o řadu patentovaných výzkumných nástrojů, které byly vytvořeny speciálně pro obalový průmysl a které využívají poznatky, které zajistí pochopení trhů našich zákazníků, chování zákazníků a trendy, což vše povede k základnímu pochopení, které nám pomůže zajistit skutečnou inovaci v obalovém průmyslu. Vývoj těchto nástrojů byl založen na prokázaných modelech používaných při obchodování mezi firmou a klientem.

5/ Jak Smurfit Kappa ví, že to je to, co zákazník chce?
Nová strategie značky je výsledkem dvanáctiměsíčního intenzivního výzkumu a programu zapojení, který zahrnoval zákazníky, dodavatele a investory a také zaměstnance Smurfit Kappa v Evropě a Americe.

6/ Proč se Smurfit Kappa rozhodla spustit kampaň 'Open the future' právě teď?
Globální podnikatelské prostředí je stále náročnější, progresivně se zrychluje a je plné příležitostí pro ty, kteří mohou a chtějí vést. Naši zákazníci po celém světě přijímají nové myšlenky a inovativní technologie, protože přináší nové tržní příležitosti a nové hráče, které toto prostředí vytváří. Cítili jsme, že právě teď je správná doba pro spuštění kampaně 'Open the future', abychom zajistili, že naši zákazníci budou na čele díky nejnovějším a komerčně úspěšným obalovým řešením.

7/ Kde se budou Experience Centra nacházet?
Výkladní skříní bude Experience Centre na letišti Schiphol v Amsterdamu, kde majitelé značek stráví jeden den spoluprací s odborníky ze Smurfit Kappa. Ponoří se spolu do nových poznatků z trhu a budou hodnotit inovace v oblasti obalů. Lokální verze amsterdamského centra budou otevřenana dalších velkých trzích po celém světě. Jejich otevření oznámíme během příštích měsíců.

8/ Kdy otevřete nová Experience Centra?
Právě plánujeme otevření nových center v Itálii, Španělsku, Francii, Polsku a Německu. Načasování oznámíme samostatně. Už jsme otevřeli centra ve Velké Británii, Holandsku, České republice a Švédsku.

9/ Kdy bude nová kampaň spuštěna?
Naše mikrostránka je již spuštěna a každý týden se bude přidávat nový obsah.  Další iniciativy kampaně budou představeny v následujících týdnech a měsících.

Navštivte naši mikrostránku: www.openthefuture.info

Text nevyjadřuje názor redakce