Vaše obchodní aktivity jsou opravdu různorodé a bohaté — to chce mít dobře vyřešené telekomunikace. Jak jste v tomto ohledu spokojeni se spoluprací s Vodafonem?

Začali jsme s nimi spolupracovat ještě před tím, než jsme se přestěhovali do naší centrály na Chodově v roce 2010. Tehdy jsme telefonní a datové služby brali od několika různých firem. No a před stěhováním jsme udělali výběrové řízení na poskytovatele, který by to zastřešil a nabídl nejlepší technické řešení. Vodafone přišel s nejlepší a cenově nejzajímavější nabídkou.

Emco Mysli

 

 

 

 

 

 

 

Čím vás přesvědčili?

Jako největší přínos Vodafonu hodnotíme pro nás tehdy revoluční návrh uceleného telco řešení, které nahradilo do té doby roztříštěné smlouvy s několika různými dodavateli. Mimo jiné došlo i ke změně faxových přístrojů na službu IP fax, kterou stále využívají někteří naši zákazníci včetně zahraničních obchodních řetězců. Přechod z analogového volání na IP řešení nám přinesl významnou úsporu v nákladech na hovory a současně jsme se zbavili zbytečného hardwaru.

Jaká je z vašeho pohledu péče o zákazníky Vodafonu?

Vyhovuje nám jejich přístup a flexibilita. A také to, že s námi neustále komunikují a přicházejí s návrhy, jak jejich služby ještě vylepšit a přizpůsobit nám na míru. Ukazují nám, kam směřují trendy, co je nového v technice a co z toho můžeme mít. Přemýšlejí nad našimi potřebami a my rozhodně nemáme pocit, že by nám vždy chtěli prodat to nejdražší, co třeba nevyužijeme. Také je příjemné, že komunikujeme s jednou kontaktní osobou, což nám významně šetří čas.

Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist