Klienti oceňují na pohyblivém outdooru zejména výhody jako je efektivita (pohyb poutá pozornost), široký zásah do všech lokalit, kde zajíždí veřejná doprava a velký výběr formátů s možností cílení (např. interiéry a nástupní strana je cílena na cestující, zadní čelo autobusu na motoristy a kolemjdoucí atd.)
Nejoblíbenějším formátem je City board - polep na nástupní straně vozu o rozměru City light vitríny a MB POSTER A2 - síť rámečků na příměstské dopravě pokrývající celou ČR.
V poslední době stále více roste zájem také o větší polepy, jako je Mobilboard na boku vozu a zadní čelo autobusu.
MOBILBOARD sleduje zájem klientů a přizpůsobuje novinky a inovace jejich požadavkům. Takto vznikly dva nové formáty pro rok 2017.

Zadní čela dálkových autobusů v zorném poli motoristů

Jedná se o formát Back board na dálkových autobusových spojích, které pokrývají dálnice a hlavní tahy ČR. Většinu autobusů v nové prodejní síti zajišťují autobusy ARRIVA EXPRESS nadnárodního dopravce s vysokou kvalitou služeb. Luxusní klimatizované autobusy vyššího standardu mají Wi-Fi na palubě a linky lze garantovat, což je velkou výhodou oproti běžným autobusovým spojům. 

Velký formát v pohybu je nepřehlédnutelný. Jak je to možné?

Byl realizován výzkum efektivity tohoto formátu,který udává počet zásahů motoristů jedoucích ve směru jízdy a také pěších v rámci města. V průměru jeden autobus s měsíční reklamou může shlédnout 172 tisíc reálných osob při lince s dvěma jízdami za den.

Kdo cestuje uvnitř?

Dle informací dopravce a taktéž realizovaných výzkumů vyplývá , že největší podíl cestujících jsou mladí lidé a ekonomicky aktivní do 40 let. Tuto cílovou skupinu lze oslovit letáky, nebo visačkami zavěšenými na sedadlo. Velmi účinná je samozřejmě Wi-Fi reklama, která je za jízdy hojně využívána.

Wi-Fi reklama - kampaň do 4 dnů ve 100 autobusech bez produkčních nákladů!

Nově spuštěná síť Wi-Fi reklama má pokrytí po celé ČR a obsahuje taktéž dálkové linky ARRIVA EXPRESS. Vyznačuje se vysokým zásahem - proklikovostí na reklamní sdělení. Jedná se o novou formu výkonnostního online marketingu. Z výsledků realizovaných kampaní, které byly měřeny také monitoringem dat pro internetovou návštěvnost vyplývá, že lze garantovat CTR 50%. Zájem o připojení k internetu v autobuse se stále zvyšuje - stoupá objem přenesených dat a počet připojení k free Wi-Fi ve voze. Mobilní telefony v rukou cestujících jsou velkým potenciálem, který lze již nyní využít. Předpokládá se, že tato první opravdu měřitelná reklama v pohyblivém outdooru se stane vítanou součástí online rozpočtů.

MOBILBOARD je specialista na transport po celé ČR a také na Slovensku. Realizuje kampaně na tramvajích, autobusech a trolejbusech na všech typech veřejné dopravy – MHD, příměstská a dálková doprava.

Nabízí nejširší rozsah formátů včetně LCD obrazovek. Nově propojuje transport s online - display reklama se zobrazuje v telefonech  cestujících v rámci nové sítě Wi-Fi reklama. Od loňského roku nabízí také inzerci v centrech měst prostřednictvím ploch na jízdenkových automatech v síti 9 měst s názvem MB TICKET POSTER.

Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist