“Na trhu travel tech zatím chybí platforma, která se věnuje ryze outdoorovým zážitkům pro širokou veřejnost a pokrývá zákaznické segmenty od hobby outdooristů po zkušené cestovatele, dobrodruhy a vyznavače adrenalinové zábavy,” říká CEO projektu Ing. Zdeněk Blažek.

Využití mobilních zařízení při vyhledávání dopravy, ubytování, stravování apod. navíc neustále narůstá. Sami to vidíme na zájmu o naše outdoorové zážitky, kde přes 70 % poptávek máme z mobilní verze webu, takže chceme zákazníkům usnadnit cestu. Proto jsme kromě obsáhlého webového portálu vytvořili i mobilní aplikaci OutdoorTrip, kterou aktuálně spouštíme ve verzi 1.0 a budeme ji nadále rozvíjet a pochopitelně přizpůsobovat potřebám uživatelů.

aplikace

Zájem být u zrodu nové technologické platformy v segmentu cestovního ruchu a volnočasových aktivit byl u nás enormní. “Již nyní spouštíme globální kampaně, nabíráme nové agentury, které se nám hlásí díky rostoucímu povědomí, chystáme se na jarní a letní sezónu. Aktuálně máme nasmlouváno asi 1100 letních i zimních aktivit od 105 agentur ve 25 zemích světa, na webu a v aplikaci je nyní vystaveno zhruba 500 nabídek a nové přidáváme tempem zhruba 200 zážitků měsíčně. Kromě Evropy, Afriky a Asie začínáme se Severní Amerikou, Jižní Amerika a Austrálie přijdou na řadu později. Očekáváme, že rok 2019 pro nás bude zlomovým, postupně rozšíříme produktové portfolio do ještě atraktivnějších outdoorových témat a začneme expandovat na zbylé kontinenty,” tak popisuje aktuální vývoj a prognózu budoucího růstu Tomáš Barčík, který má na starosti globální marketing značky.

3

 

Michal Kříž, zakladatel OutdoorTripu k tomu dodává:

OutdoorTrip vznikl jako projekt zaměřený na outdoorové nadšence, kteří rádi cestují a zároveň využívají organizované venkovní aktivity buď přímo v místě, kde se právě nacházejí, nebo v lokalitě, do které teprve plánují odjet a svůj itinerář si připravují předem. Možnost rezervovat si svoje zážitky odkudkoli, kdykoli a kdekoli pak už jen definovala celý business plán a také dala jasný směr nejen našemu webu a aplikaci, ale vlastně celému startupu.

2

Web byl spuštěn v moderním layoutu se všemi funkcemi a platebními metodami, zvláštní péče je věnována kvalitě textů, fotek a jednotnosti prezentace všech aktivit. Mobilní aplikace je prozatím dostupná na platformě iOS v AppStore se všemi základními funkcionalitami, v dohledné době se své verze dočkají také Android uživatelé.

www.outdoortrip.com

 

Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist