Na trhu je v současné době hned několik služeb, které nabízí konzultace s lékařem na dálku, v čem spočívá unikátnost vašeho řešení?

Základním stavebním kamenem produktu EUC PLUS, který jsme představili na podzim letošního roku, je služba Lékař online 24/7. A máte pravdu, skutečně je na trhu momentálně podobných řešení více, ale skupina EUC je prvním zdravotnickým zařízením, které takovou službu poskytuje. A to s sebou pro klienta nese řadu výhod. Tou hlavní je bezesporu komunikace pacienta s lékařem v reálném čase, plná odpovědnost EUC za radu poskytnutou lékařem nebo skvělé zázemí kamenných klinik EUC po celé České republice…

Jsou ostatní služby skutečně natolik odlišné?

Ano, opravdu… Některé z nich, které se dokonce rády prezentují jako průkopnické v oblasti distanční zdravotní péče, jsou ve skutečnosti jen obyčejnými internetovými poradnami, kam odešlete svůj dotaz a lékař vám po několika hodinách doručí do e-mailu často unifikovanou odpověď. A navíc bez hlubší znalosti vašeho aktuálního zdravotního stavu. Náš Lékař online 24/7 je oproti tomu skutečná konzultace s lékařem probíhající v reálném čase. Jak pacient, tak lékař mají možnost klást doplňující otázky, díky videohovoru může lékař výrazně lépe zhodnotit zdravotní stav klienta.

V čem ještě se vaše služba od internetových poraden liší?

V podstatě ve všem. Když chce klient konzultovat svůj zdravotní stav v naší službě Lékař online 24/7, nejdříve online vyplní jednoduchý dotazník, ve kterém kromě jiného popíše svůj zdravotní problém. Nicméně na pozadí se jedná o vysoce zabezpečenou a velmi chytrou technologii, která pomůže lékaři zjistit o klientovi všechny potřebné informace. Nejpozději od 30 minut se s ním v zabezpečeném prostředí spojí praktický lékař a v reálném čase začne klientův zdravotní stav řešit. A dokonce u toho může využít i funkci videohovoru. Díky tomu lékař může klientovi pokládat doplňující otázky a zjistit vše, co potřebuje pro odborné posouzení konkrétního případu. Jinými slovy jde o klasickou návštěvu lékaře, která se ale odehrává na dálku, přes internet. Výsledkem je pak v naprosté většině případů okamžité vyřešení pacientova problému, vystavení eReceptu nebo objednání na další vyšetření do některé z EUC klinik, případně do sítě našich smluvních lékařů.

Co ještě umí program EUC PLUS?

Jak už jsem zmínil, jeho další důležitou součástí je možnost objednání pacienta na kteroukoliv z našich EUC klinik, kterých máme v současné době celkem 17 po celé České republice. Klient po přihlášení do klientské zóny vyplní jednoduchý formulář. Následně ho kontaktuje jeho osobní zdravotní koordinátor. Ten se postará o co nejefektivnější objednání klienta na potřebné vyšetření. Navíc u vybraných specializací garantujeme termín návštěvy u lékaře do 10 dnů. Součástí EUC PLUS je i řada dalších „vychytávek“, které mají za cíl motivovat zaměstnance k co největší péči o své zdraví a předcházet tak nechtěným zdravotním problémům a následné pracovní neschopnosti. Aktuálně pracujeme i na nové aplikaci Moje EUC, kterou plánujeme uvést už v první polovině příštího roku.

To zní skvěle. Kolik takový benefit stojí?

Cena za zaměstnanecký benefit EUC PLUS se odvíjí od počtu zaměstnanců dané společnosti, kterým zaměstnavatel benefit pořídí. V každém případě jsme ale cenově více než konkurenceschopní. A to i přesto, že v porovnání s jinými podobnými službami poskytujeme skutečně plnohodnotnou zdravotní péči se vším, co k tomu patří.

 

Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist