Zejména v období poznamenaném dopadem pandemie COVID-19 se banka snaží vyjít vstříc novým i stávajícím klientům a umožnit maximální dostupnost svých služeb v online prostředí. Klienti Raiffeisenbank tak již dnes mohou 95 % všech svých běžných bankovních služeb zvládnout plně online bez nutnosti osobního kontaktu.

 

K založení účtu online stačí připojení k internetu, mobilní telefon a běžný účet v jiné bance. V žádosti na webových stránkách klient vyplní základní osobní údaje a pomocí telefonu vyfotí občanský průkaz a jeden další doklad – řidičský průkaz nebo pas. Pro ověření totožnosti banka vyžaduje pořízení fotografie klienta tzv. „selfie“ a zaslání 1 koruny z existujícího účtu žadatele u jiné banky.

Založte si běžný účet online
Založte si běžný účet online
Foto: Raiffeisenbank

 

„Aktuálně si touto cestou mohou založit běžný účet občané České republiky starší 18 let, a to konkrétně Chytrý a Aktivní účet pro fyzické osoby. Na dalším rozvoji intenzivně pracujeme a v blízké budoucnosti bychom chtěli rozšířit možnost založení účtu online i na malé a střední podnikatele,” říká Petr Šíma, manažer digitálních prodejů v Raiffeisenbank.

 

Žádost lze pohodlně a jednoduše vyřídit na mobilním telefonu i na počítači. Letos plánuje banka umožnit zřízení běžného účtu pro fyzické osoby také prostřednictvím aplikace Mobilní eKonto.

 

 

Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist