„Říká se, že nejlepším argumentem je vlastní zkušenost, a tu jsme my měli. Když ji ale jako výrobce chcete zprostředkovat relativně velké skupině lidí, víc než masivní marketing potřebujete sofistikovanou osvětu. Protože i když máte prvotřídní produkt, nejdříve musíte odbourat předsudky i nedůvěru,“ říká Dragan Gašić, a popisuje tak filozofii, která CBD STAR odlišuje od většiny konkurentů. Na jejich stránkách najdete mnoho informací, jež vám pomohou získat přehled o všech doteď známých možnostech využití CBD.
Na výrobě záleží
Už při plánování byznys modelu CBD STAR mladí startupisté správně předpokládali, že od konkurence bude nutné odlišit se – doslova „od kořenů“. Vstupní suroviny dopěstované v organickém zemědělství s EU certifikací ve slunečném Chorvatsku považovali za základ, ale nespokojili se jen s ním. „Používání CBD olejů je stále populárnější, ale nabídka na trhu je kvalitativně dost nevyrovnaná. O tom, zda z nich váš organismus vytěží, co opravdu potřebuje, totiž rozhoduje nejen kvalita konopí, ale také proces jeho zpracování,“ upozorňuje David Binko a pokračuje: „Naše konopí je extrahováno pomocí superkritické CO2 extrakce, díky tomu máme nejčistší extrakt s největším podílem přirozených látek.“
Víc je víc
Pokud jste už někdy přišli do kontaktu s CBD doplňky stravy, zřejmě jste si všimli, že na obalu mohou mít různé přívlastky – izolát, broad spectrum či full spectrum. Výzkumy však říkají jednoznačně – čím víc, tím lépe. „Žádný kanabinoid působící samostatně nemá takové benefity jako celá rostlina konopí. Například terpeny, tedy vonné silice, jsou v každé odrůdě konopí zastoupené v trochu jiném poměru a mají významný vliv na konečný pozitivní efekt CBD. I proto naše výrobní postupy využívají celou konopnou rostlinu, která umožňuje kanabinoidům a terpenům vytvářet symbiotické vztahy na zvýšení účinnosti, tedy takzvaný doprovodný efekt,“ vysvětluje David Binko a dodává: „Aby mohl organismus dokonale využít benefity konopí, je potřeba sáhnout po tzv. full spectrum přípravku.“
Kosmetické zlato
Kromě doplňků stravy se rok od roku také zvyšuje zájem o přírodní kosmetiku s CBD. Ta „zabodovala“ svojí všestranností a osvědčuje se při běžné péči o všechny typy pleti včetně aknózní. Zároveň je vyhledávaná při léčbě kožních problémů, zmírňuje nepříjemné projevy lupénky, ekzému či růžovky. „Naše kosmetická technoložka Maja Korous na základě nejnovějších vědeckých poznatků sama navrhuje receptury produktů. Soustředíme se na to, aby naše kosmetické produkty naplno využívaly potenciál nejen CBD, ale také nejkvalitnějších přírodních ingrediencí a účinných aktivních látek. Ty se v mnohém dokážou vyrovnat syntetickým, ale na rozdíl od nich jsou ve většině případů bez nežádoucích účinků,“ říká Dragan Gašić o produktové kategorii, která ale není poslední novinkou značky. „Nedávno jsme otevřeli nový obchod CBD STAR v pražském OC Chodov. Naši zákazníci tam mohou opravdu všemi smysly navnímat naši nabídku a zároveň si nechat poradit od zaškoleného personálu. Protože i přes obrovskou univerzálnost CBD najít to pravé pro sebe je základem spokojenosti.“
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist