Díky online řešení Raiffeisenbank klient získá detailní přehled o všech žádostech týkajících se čerpání úvěru nebo vystavení bankovní záruky, a to včetně informací o jejich stavu. Služba nevyžaduje žádnou speciální instalaci, protože je automatickou součástí internetového bankovnictví, a její využívání je tudíž zdarma.  

S ohledem na intenzivní kontakt s klienty a přenesení jejich potřeb do vývoje digitálního kanálu je přechod do světa digitálních žádostí velmi rychlý. Digitální žádosti o čerpání dosahují aktuálně poměru 40 %, u bankovních záruk tento poměr pak přesahuje 60% hranici žádostí podaných právě touto cestou.

anotace 1 2

Banka navíc neustále pracuje na vývoji prostředí. Parametrizuje formuláře žádostí, přidává nové funkcionality a celkově se snaží o zjednodušení celé služby, po jejímž vyzkoušení se klienti k papíru již nevracejí. Vývoj platformy je z velké části ovlivněn zpětnou vazbou od klientů, kteří jsou díky tomu přímou součástí jejího dalšího rozvoje.

„Službu dlouhodobě používáme a vnímáme ji jako krok kupředu. Vítáme, a primárně oceňujeme, snahu Raiffeisenbank o zapracování našich podnětů k dalšímu rozvoji platformy,” říká Jan Hájek, manažer útvaru strukturované financování z ČEZ, a. s.

PobocESka Raiffeisenbank Zdroj Raiffeisenbank hlavniE foto 1

„Při přechodu do světa digitálních žádostí se snažíme ke klientům přistupovat individuálně a maximálně jim při tomto přechodu pomoci. Tento fakt je ze strany klientů velmi oceňován a má pozitivní dopad na rychlou utilizaci nabízené služby,“ říká Michaela Hrušková, vedoucí oddělení bankovních záruk a dokumentárních obchodů Raiffeisenbank.

Benefity online žádostí:

●      Rychlost a flexibilita komunikace,

●      plně bezpapírová forma,

●      zástupce firmy může podepisovat i v zahraničí,

●      všechno v jedné aplikaci (účty, karty, úvěry, trade finance produkty, žádosti),

●      přehled úvěrů a trade finance produktů na jednom místě,

●      statutární zástupce může podepsat žádost ve svém počítači, přičemž nemusí být pro podpis přihlášen do aplikace (IB),

●      samotná žádost vzniká vyplněním formuláře přímo v internetovém bankovnictví (není zpracována mimo platformu).

Více informací na www.rb.cz

Text nevyjadřuje názor redakce