Výhody to přináší jak příjemcům, tak i provozovatelům e-shopů. PPL na to reaguje službou pro e-shopy Parcel Smart.
„Na tento trend dlouhodobě reagují e-shopy, navíc nám jich stálevíc tlumočí přání svých zákazníků, kteří u nich zboží nakupují. Jsou spokojeni s rychlostí, kvalitou a komunikací při doručování PPL, ale ocenili by i možnost dopravy přímo do výdejního místa poblíž jejich domova nebo pracoviště,“ popisuje Milan Loidl ze společnosti PPL.
Doprava do výdejních míst představuje rostoucí trend v logistice
Není divu, že tento způsob dopravy si získává velkou popularitu. Zákaznici si totiž zásilku mohou vyzvednout kdy se jim to hodí, třeba cestou z práce nebo na nákupy.
Příjemci oceňují i rychlost doručení a kvalitní komunikaci. Během celé přepravy totiž dostávají informace o jejím průběhu.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist