Výhody to přináší jak příjemcům, tak i provozovatelům e-shopů. PPL na to reaguje službou pro e-shopy Parcel Smart.

Parcelshop

„Na tento trend dlouhodobě reagují e-shopy, navíc nám jich stálevíc tlumočí přání svých zákazníků, kteří u nich zboží nakupují. Jsou spokojeni s rychlostí, kvalitou a komunikací při doručování PPL, ale ocenili by i možnost dopravy přímo do výdejního místa poblíž jejich domova nebo pracoviště,“ popisuje Milan Loidl ze společnosti PPL.

Doprava do výdejních míst představuje rostoucí trend v logistice 

Není divu, že tento způsob dopravy si získává velkou popularitu. Zákaznici si totiž zásilku mohou vyzvednout kdy se jim to hodí, třeba cestou z práce nebo na nákupy.

Příjemci oceňují i rychlost doručení a kvalitní komunikaci. Během celé přepravy totiž dostávají informace o jejím průběhu.

 Parcelbox

Přes 34 tisíc výdejních míst v ČR a po Evropě

 Pro e-shopy tak PPL připravilo službu Parcel Smart zaměřenou na doručování zásilek přímo do 34 000 výdejních míst nejen v ČR, ale i v zahraničí, za skvělou cenu. Vedle Parcelshopů, kde si příjemce vyzvedne balíček od obsluhy, přibývá také samoobslužných Parcelboxů.

 Chcete posílat zásilky za ještě výhodnější cenu? Zjistěte více o službě Parcel Smart.

 

Text nevyjadřuje názor redakce