Příběh Daktely, který začal v roce 2006 instalací několika malých ústředen a pokračoval až k současnému postavení nejoblíbenějšího softwaru pro kontaktní centra ve střední Evropě, si v loňském roce zapsal další velmi úspěšnou kapitolu své historie. To potvrzují i aktuální čísla hospodářského výsledku za rok 2021.

„V Daktele se nám podařilo celosvětově meziročně navýšit obrat o více než 30 procent, přičemž ukazatel EBITDA vzrostl na rekordních 74 milionů korun. Díky stovkám nových zákazníků a covidovým vlnám došlo také k dosud největšímu zatížení naší cloudové platformy pro kontaktní centra v historii Daktely, systém přesto opakovaně prokázal prakticky 100% spolehlivost, což je pro naše zákazníky jedna z nejdůležitějších vlastností,“ říká Richard Baar, CEO a zakladatel společnosti Daktela.

Zmíněný nárůst aktivity firem a e-shopů potvrzují také jednotlivé statistiky ze systému Daktela. „Zaznamenali jsme například nárůst počtu hovorů o více než 30 %, komunikace v rámci chatu o 18 % a ve srovnání s rokem 2020 došlo také k nárůstu počtu hovorových licencí Daktela o celých 35 %, a to jak díky novým zákazníkům, tak v souvislosti s růstem počtu licencí v rámci systému Chytrá karanténa, největšího kontaktníha centra v ČR,“ dodává Richard Baar.

V loňském roce nabrala novou dynamiku také expanze Daktely v zahraničí. Rychlým tempem rostly pobočky nejenom na Slovensku, ve Velké Británii, Polsku a Maďarsku, ale také na Filipínách a v Dubaji. Když v polovině roku 2021 vstoupil kapitálově do Daktely slovenský fond Sandberg Capital, byla ještě silněji podpořena dlouhodobá ambice stát se jedničkou na středoevropském trhu v rámci kontaktních center a zákaznické péče a jedním z významných hráčů na západoevropském trhu.

„V roce 2022 budeme v zahraniční expanzi pokračovat otevřením dvou poboček, ve Slovinsku a Rumunsku, kde tamním firmám a zákazníkům nabídneme naše kompletní portfolio telekomunikačních služeb. Současně řešíme několik akvizičních příležitostí, které by nám měly dále rozšířit produktové portfolio a pokrýt tak ještě širší oblast na trhu kontaktních center,“ upřesňuje na závěr Richard Baar ze společnosti Daktela.

O Daktele:

Česká technologická společnost Daktela má pobočky v České republice, na Slovensku, v Polsku, ve Spojeném království, v Dubaji, na Filipínách a nově také v Maďarsku, svůj systém je schopna dodávat globálně. Nabízí zákazníkům komplexní telekomunikační služby, kde základem je vlastní komunikační software Daktela, k němuž dodává i hlasové a SMS služby v rámci celé Evropy a mnoha dalších států. V současnosti překročila hranici 900 spokojených firemních zákazníků všech velikostí. Více informací na https://www.daktela.com

Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist