Podle průzkumů je stále ještě vysoké procento firemních výdajů placeno v hotovosti, a v mnoha případech dokonce zaměstnanci platí svojí soukromou kartou a teprve pak řeší se zaměstnavatelem vyúčtování vlastních prostředků. Ve firemních pokladnách nebo na stolech účetních se tak hromadí papírové účtenky, jejichž proplácení je v době rozmachu kombinované práce z domova a z kanceláře značně problematické. „Digitalizace je jednou z klíčových aktivit Komerční banky. A stejně jako sama banka digitalizuje své produkty a služby, pomáhá s digitalizací i svým klientům,“ uvádí Radka Turková, ředitelka Korporátního a municipálního bankovnictví v Komerční bance.

A právě proto Komerční banka ve spolupráci se společností Direct Fidoo nabízí firemním klientům odstranění „papírových“ procesů, zvýhodněné flexibilní předplacené karty nebo náhradu hotovostních pokladen bezhotovostními platbami.

Zcela bez papírů? S aplikací to bude raz dva

Zbavit se papírového vyúčtování má přitom velmi jednoduché řešení – on-line aplikaci Fidoo a její předplacené platební karty, které je možné dobíjet jakýmikoli finančními částkami za pár vteřin. Každý zaměstnanec tak může platit firemními prostředky bezhotovostně. A nejen to! Komerční banka navíc s aplikací propojila své firemní karty, služba tak ještě více zjednoduší interní účetní procesy. „Naším cílem je kromě základních bankovních služeb dodávat klientům také další řešení s přidanou hodnotou. Poskytujeme jim tím nejen platební kartu, ale rovnou i sofistikovaný a funkční nástroj na zpracování celé agendy. Věříme, že tato služba naše klienty osloví, a my tak firmám pomůžeme digitalizovat jejich finanční agendu,“ vysvětluje Radka Turková.

Všechny karty – ty bankovní i ty předplacené – spolupracují s on-line aplikací, takže celý proces od zaplacení kartou, schválení výdaje pověřenou osobou až po firemní vyúčtování a přenos do účetního systému je automaticky zdigitalizován.

Vyúčtování hotovostních záloh, plateb kartou, ale i cestovních příkazů je díky aplikaci Fidoo tak snadné, že nejen účetním, ale i celé firmě ušetří čas i peníze. Zaměstnanci se na jedné straně zbaví otravného vyplňování cesťáků a knihy jízd i řešení drobných výdajů, na straně druhé již v účtárně nebudou muset trávit čas dohledáváním a párováním hromady papírových účtenek.

Text nevyjadřuje názor redakce