Teď chce přilákat nové franšízanty a do konce roku 2025 otevřít přibližně 15 nových restaurací. Z tohoto důvodu nabízí na svých stránkách podporu až 1 mil. Kč. „Věřím, že za 5 let bude povědomí o značce Pizza Hut v Česku a na Slovensku signifikantně větší a v průzkumech bude tzv. spontánní znalost značky výrazně vyšší,“ říká Josef Vavrinec, který je ve společnosti AmRest jako Market Director značky Pizza Hut odpovědný nejen za vlastní provozovny, ale i za rozvoj franšízingu v Česku a na Slovensku.

Jak plánujete získávat nové franšízanty, co jim nabízíte, abyste byli atraktivnější než konkurence?

V červnu jsme zahájili náborovou kampaň, kde prvním franšízantům nabízíme slevu 1 000 000 Kč, pokud otevřou restauraci do konce tohoto roku. Máme již několik zájemců, se kterými máme za sebou první jednání. Několik z našich potenciálních franšízantů je i ze Slovenska, kde nás překvapil vysoký zájem o naši značku. Oproti konkurenci nabízíme zkušenosti největší restaurační společnosti v Evropě s více než 46 500 zaměstnanci, 2 430 restauracemi a 9 brandy, spolehlivou distribuční síť či digitalizaci procesů. V České republice prozatím máme čtyři brandy, a to KFC, Burger King, Pizza Hut a Starbucks.

Jaký máte aktuálně cíl? Ještě v roce 2019 jste uváděli, že do roku 2022 chcete otevřít v Česku 70 restaurací? Kde se vidíte za pět let?

Jestli nás covid něco naučil, tak je to neslibovat konkrétní počty nově otevřených restaurací v určitém období. Ale je mi jasné, že z této otázky neuteču. Počítáme přibližně s 15 nově otevřenými restauracemi do roku 2025. Věřím, že za pět let bude povědomí o značce Pizza Hut v Česku a na Slovensku signifikantně větší a v průzkumech bude tzv. spontánní znalost značky výrazně vyšší.

Stále jste ale přesvědčen, že pro úspěch celého řetězce je důležité vlastnit přímo alespoň polovinu sítě?

Ano, výhodou je minimalizace rizika pro naše franšízanty, jelikož tak máme možnost otestovat nové produkty či systémy na našich vlastních restauracích a dále aplikovat pouze ty, které fungují nejlépe a jsou přidanou hodnotou pro naše partnery.

Původně jste mířili na města s počtem nad 100 tisíc obyvatel. Jak je tomu v současné době? Kde chcete otevírat restaurace – primárně v obchodních domech nebo i v centrech města?

Zoptimalizovali jsme byznys model, který umožňuje franšízantům vstup i do menších měst. Ze zkušenosti víme, že každá lokalita má svá specifika, a tudíž pro některé je výhodnější poloha v centru města a v jiných případech zase v obchodním domě.

Komerční článek

Jak se s vámi mohou zájemci o franšízu spojit?

Vytvořili jsme vlastní webové stránky s interaktivním formulářem, který je tím nejlepším a nejrychlejším způsobem, jak se s námi spojit. Webová adresa je www.franchise.pizzahut.cz.

Pizza je u nás hodně oblíbená a konkurence velká. Co je vaše výhoda?

Naší konkurenční výhodou jsou především propracované standardy přípravy, kvalitní a čerstvé suroviny a originální receptury, například naše sýrové okraje, které žádná jiná pizzerie v současné době nenabízí. Samozřejmě nevíme, jak dlouho bude trvat inflační krize, ale snažíme se nepřenášet všechny změny vstupů do našich cen. Naopak za poslední dva roky se snížil rozdíl v cenách mezi námi a lokálními pizzeriemi, které byly nuceny zdražovat mnohem více.

Chystáte na letošní rok nějaké novinky?

Letos jsme zahájili prodej zcela nového produktu Těstoviny z pece a také jsme zařadili do naší nabídky nové menu v podobě boxu se střední pizzou a dvěma předkrmy. Dále chystáme rozšíření nabídky našich kuřecích křidélek o nové příchutě.

 

Josef Vavrinec
Josef Vavrinec
Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist