Léto je za námi. Klidné období dovolených střídá podzim a lidé se vrací zpět do kanceláří. Manažeři proto musí zajistit, že budou mít všichni dostupné pracovní místo. Dnes už si totiž zaměstnanci nechodí odsedět 8 hodin každý den od pondělí do pátku.

Po letních dovolených můžete očekávat, že budou zaměstnanci v kancelářích častěji. Jste na to ale připraveni? Odborníci z Bookigy pro vás mají několik tipů, jak spravovat kanceláře efektivně a poskytnout zaměstnancům ty nejlepší pracovní podmínky.

Sdílejte pracovní místa s kolegy

Dříve měl každý své vlastní místo, kde seděl celý den. Dnes už lidé jezdí do kanceláří jen několik dní v týdnu. Nepotřebují proto přiřazené místo, které bude stejně polovinu času prázdné. Takové místo rád využije kolega, který zrovna hledá, kam si sednout.

53 % firem bude podle průzkumu agentury Gallup do konce roku 2022 fungovat hybridně. Pokud mezi ně patříte i vy, musíte být připraveni. Způsob, jakým lidé pracovali pár let nazpět, už je nenávratně pryč. Kromě pracovních podmínek proto musíte přizpůsobit také pracovní prostory.

Odpověď nabízí agilní kanceláře. Sdílená pracovní místa a coworkingové místnosti zajišťují hladkou spolupráci, i když nejsou všichni v práci. Přizpůsobením pracovních prostor potřebám zaměstnanců zlepšíte fungování týmů a zvýšíte spokojenost pracovníků.

Dopřejte zaměstnancům více času na sebe

Hybridní model pomáhá lidem lépe skloubit práci s osobním životem. Zaměstnanci také ušetří čas, který by strávili na cestě do kanceláře. Ve finále tak mají více času na sebe a své blízké. Právě spokojení zaměstnanci jsou nejlepší investicí každé firmy.

Lidé si totiž začínají uvědomovat cenu vlastního času. Pro celou řadu zaměstnanců je důležitější jejich osobní spokojenost, rodina a zdraví. Hybridní práce jim umožňuje pracovat v podmínkách, které jim nejvíce vyhovují, aniž by museli obětovat osobní priority.

Zjednodušte chod kanceláře

Samotný přechod na hybridní režim ale nestačí. Potřebujete změnit způsob, jakým vaše kanceláře fungují. Proto firmy dnes nabízí svým zaměstnancům flexibilní pracovní prostory. Pomáhají také chytré nástroje pro lepší organizaci pracoviště.

Jedním z nich je online rezervační systém Bookigy od české firmy Unicorn. Aplikace zajišťuje, že mají všichni zaměstnanci pracovní místo, když zrovna potřebují. Rezervace míst, zasedaček nebo parkovacích stání zabere chvilku. Rezervovat můžete kdykoliv a odkudkoliv.

S Bookigy se nemusíte bát, že nebude pro zaměstnance v kanceláři místo. Můžou si ho rezervovat předem podle aktuální kapacity. Jako správce kanceláře pak uvidíte manažerské statistiky s přehlednými informacemi. Budete tak vědět, jak moc lidé kanceláře využívají a podle toho je upravit a optimalizovat své náklady.

Kanceláře jsou pro firmy v přepočtu jednou z nejdražších položek. Rezervační systém vám pomůže využít pracovní prostory na maximum a tím optimalizovat vaše náklady. Zároveň zajistíte, že bude mít každý pracovník své místo.

Dopřejte proto svým zaměstnancům nejlepší pracovní podmínky bez zbytečného chaosu. Podívejte se, jak vám může Bookigy pomoci, a mějte správu kanceláří pod palcem jednou provždy!

 

Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist