Chuť nabízet své zboží a služby digitální cestou mají kromě velkých podniků už i společnosti, které k tomuto prodejnímu nástroji doposud přistupovaly spíše konzervativně. Ať už firma patří do jedné či druhé skupiny, ve chvíli, kdy se jejímu e-shopu začne dařit, je dobré neztrácet čas a co nejdříve se poohlédnout po inovativních a funkčních řešeních, která mohou být klíčová pro další růst.

„Vaší firmě se online byznys slibně rozjíždí a počet zákazníků skokově roste. Postupně ale zjišťujete, že nejste schopni dostatečně rychle reagovat na novou objednávku nebo na požadavky svých klientů, co se týče rozšíření platební metody, či dokonce splátkového programu. Nebo možná potřebujete navýšit skladové zásoby, a nejste připraveni na financování sezónních špiček. V takových situacích je nejlepší poradit se s odborníky a zvážit využití služeb, které vám dokážou zajistit, že procento dokončených objednávek výrazně vzroste,“ uvádí Renáta Gregová, Digital Product Sales Expert Komerční banky.

Právě Komerční banka se svými aliančními partnery poskytuje poradenství v oblasti e-commerce a nabízí firmám řadu bankovních i platebních nástrojů včetně technologických služeb na míru dle potřeb konkrétního e-shopu.

Služby KB pro vaše podnikání v e-commerce

Nastavení základních bankovních služeb tak, aby vám co nejlépe vyhovovaly.
Financování provozních potřeb jako nákup zboží, rozšíření skladu, marketingové kampaně, pokrytí sezónní špičky nebo vytvoření rezervy na nečekané výdaje.
Automatické párování přijatých plateb přes API pro rychlejší odbavení objednávek, a tudíž i lepší zákaznickou zkušenost.
Nejvýkonnější platební brána s více než 50 platebními metodami na jednom místě, díky níž vylepšíte konverzi dokončených plateb.
Nejrychlejší nákupy na splátky a rozložená platba pro vaše zákazníky přímo v e-shopu – získáte tak nové objednávky, peníze ihned i provize za zprostředkování.
Ověření pomocí BankID. Nejjednodušší, nejbezpečnější a nejdostupnější online metoda ověřování identity a podepisování dokumentů. E-shopům umožňuje buď jednoduché ověření plnoletosti, nebo také přihlášení do zákaznické zóny. Díky BankID máte bezchybná data o svých zákaznících, takže můžete mj. lépe customizovat nabídky.
Získání certifikátu „Udržitelný e-shop“, díky němuž se stanete atraktivnějšími pro jinou skupinu zákazníků.

Většina spotřebitelů preferujících nákupy online vnímá jako hlavní výhodu čas, který ušetří tím, že si zboží mohou objednat kdykoliv a odkudkoliv. Přilákejte své stávající i nové zákazníky také na další benefity online nakupování, jako je široký výběr zboží, více platebních možností, snadné a bezpečné přihlašování či nákupy na splátky. Spojte se s profesionály a vylepšete své podnikání v e-commerce!

Více informací o nabídce pro e-commerce najdete v korporátní části webu www.kb.cz.

Text nevyjadřuje názor redakce