Partnerství probíhá nejen v oblasti marketingu a prezentace banky a asociace v rámci tohoto segmentu trhu, ale součástí spolupráce je rovněž snaha o podporu a propagaci segmentu rodinných firem veřejnosti. Rodinné firmy jsou pro banku atraktivním segmentem trhu. Podle dostupných statistických dat generují české rodinné firmy odhadem 40 % HDP, zatímco ve světě je to až 80 %. Záměrem Raiffeisenbank je být těmto firmám partnerem na cestě k realizaci jejich cílů.

"V posledních letech dochází ke změnám, které výrazně ovlivňují podnikání rodinných firem. V krátkodobém horizontu se podnikatelé museli velmi rychle přizpůsobit situaci způsobené koronavirovou pandemií, v dlouhodobém pak řeší například otázky spojené s generační obměnou. Podnikatelé, kteří s podnikáním začali po roce 1989, hledají své nástupce, a to buď v rodině, nebo se firmu snaží prodat. A právě v těchto situacích přichází na řadu odborné poradenství, které jim umíme nabídnout," říká Václav Štětina, ředitel firemního obchodu Raiffeisenbank.

Tým firemních a investičních bankéřů české Raiffeisenbank se zaměřuje jak na segment malých a středních společností s kapitalizací v rozsahu od 100 milionů do 1,5 miliardy korun, tak i na transakce v segmentu velkých společností s kapitalizací nad 1,5 miliardy korun. 

Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist