Ve světě e-commerce patří Češi mezi světovou špičku. Máme nejvíce internetových obchodů na počet obyvatel. Stejně tak jsme i na nejvyšší úrovni, co se týče všech disciplín, které do internetového obchodování spadají. To platí i o technologiích. Jednou takovou je i platforma FlexumShop, která vznikla ve společnosti Bohemiasoft v Českých Budějovicích.

Platforma má pomoci novým internetovým podnikatelům s jejich startem, růstem, ale také například expanzí na zahraniční trhy. FlexumShop se od konkurenčních řešení liší jednou podstatnou vlastností - je totiž v základu zdarma. FlexumShop je tak v Česku vůbec prvním eshopovým řešením, které mohou využívat podnikatelé v plném rozsahu zdarma. Platforma totiž nabízí využití veškeré potřebné funkcionality, jako je například integrovaná platební brána, napojení na lokální dopravce nebo provoz obchodu na vlastní doméně.

Majitelé e-shopů mají také možnost přizpůsobit vzhled svého e-shopu pomocí více než deseti moderních responzivních šablon. Avšak, jak zdůrazňuje zakladatel platformy Jaroslav Hansal: „Víme, že majitelé e-shopů musí odlišit svůj obchod od tisíců dalších konkurenčních e-shopů, proto jsme jim poskytli také možnost plně vizuálně přizpůsobit svůj obchod."

E-shopy nejvíce táhnou u malých podnikatelů

Drtivá většina nových e-shopů je zakládána drobnými podnikateli, kteří nabízejí ve svých internetových obchodech do 500 produktů. Proto je FlexumShop ideálním nástrojem, který jim má v podnikání pomoci. Při vývoji FlexumShopu se zaměřili na jeho snadnou použitelnost a zároveň na to, aby poskytoval vše, co začínající majitel e-shopu potřebuje.

Pokud se eshopaři při nastavení obchodu zaseknou, podpora FlexumShopu jim ochotně pomůže problém vyřešit. Navíc společnost nabízí edukační videa pro začínající podnikatele, jak si e-shop správně založit a nastavit.

Vývojáři také mysleli na možnost růstu a expanze svých uživatelů. Vytvořili pro ně marketplace s externími aplikacemi a konektory na služby, které budou užitečné při rozšiřování aktivit, ať už v rámci vylepšování procesů, nebo při expanzi do zahraničí.

Mezi takové aplikace a služby patří například logistické služby, účetnictví, SEO, marketing nebo analytika výkonu e-shopu. Dokonce je možné využít konektory i na zahraniční služby, které podnikatelům pomohou růst i tamních trzích. Platforma samotná podporuje také další jazyky a měny. „U velké části e-shopů vidíme chuť prodávat i do zahraničí. Dnešní svět e-commerce je mimořádně vyspělý, neklade žádné překážky,” upřesňuje Jaroslav Hansal. Založit si e-shop nebylo nikdy nebylo jednodušší. V Českých Budějovicích našli recept, jak tento krok co nejvíce zjednodušit. „Víme, jaké je to začínat podnikat v něčem novém, kde složitě hledáte cesty, jak uspět. Proto chceme všem na poli e-commerce pomoci do jejich startu. S FlexumShopem nemusí začínající podnikatelé řešit žádné kompromisy. Prostě si jednoduše otevřou obchod zdarma, který jim nabízí vše, co do svého začátku potřebují,” dodává Jaroslav Hansal.

Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist