V rámci přípravy na předvánoční sezónu, ale i očekávaný dlouhodobý růst v nadcházejícím období, WE|DO dál rozšiřuje svou síť výdejních míst a nabírá nové dopravce a kurýry.      

WE|DO za poslední rok rozšířilo síť výdejních míst, na které doručuje své zboží, o čtvrtinu. Nyní lze využít více než 1400 míst a v blízké době se síť rozroste na více než 1800 míst. Kromě toho WE|DO využívá k distribuci zásilek stále oblíbenější výdejní boxy, již více než 1500 jich umí přijímat zásilky WE|DO. A velmi silnou pozici má společnost i u nejpopulárnějšího způsobu doručení v ČR – domů či do práce příjemce zásilky.

WE|DO

„V předvánočním období je každoročně o služby přepravních společností největší zájem. Počítáme s tím, že v posledním čtvrtletí roku vzroste počet doručených zásilek o desítky procent a chceme být na tento růst dobře připraveni. Letos očekáváme obzvláště silný zájem, protože jsme se stali hlavním přepravním partnerem platformy Allegro na českém trhu, na který společnost nedávno vstoupila. S příchodem Allegra získávají čeští kupující možnost širokého výběru z více než 130 milionů nabídek na jednom místě,“ připomíná Aleš Kučera, Delivery Sales Manager WE|DO.

A dodává, že v rámci projektu Allegro International Delivery mohou nyní čeští zákazníci na Allegro.cz nově objednávat zboží také z Polska, zatímco WE|DO zajistí jejich přepravu na poslední míli po celé České republice. „Abychom tento nárůst nových zásilek byli schopni i do budoucna v požadované kvalitě, pokrýt, nabíráme nové dopravce a kurýry, a to nejen na předvánoční období, ale i na dlouhodobou spolupráci,“ vysvětluje Denisa Uhrová, HR Business Partner společnosti. WE|DO tak hledá desítky nových dopravců a kurýrů disponujících vlastní dodávkou nebo flotilou, kterým nabízí garanční program zajišťující pravidelnou odměnu po celý rok, a možnost stát se výhradním přepravním partnerem pro dynamicky rostoucí společnost allegro.cz.

Jak se stát dopravcem WE|DO? Vše potřebné se dozvíte zde: https://www.wedo.cz/spoluprace-dopravci.

Ruku v ruce s pokračujícím růstem se WE|DO zaměřuje především na zvyšování komfortu, spokojenost zákazníků, a zjednodušování služeb. „Úspěšná budoucnost tohoto typu podnikání je postavena na tom, že doručovací společnost doveze zásilku klientovi v čase a na místo, které mu vyhovuje. A v tom hrají nezbytnou roli neustálé modernizace našich služeb; ať už se jedná o zefektivnění logistických procesů, přehlednou mobilní aplikaci WE|DO nebo pokračující rozšiřování možností způsobů doručení zásilek, uzavírá Leona Kotlasová, Product Business Development Manager WE|DO.

WE|DO je nově členem skupiny Allegro, která je největší firmou evropského původu v oblasti e-commerce. Allegro nabízí okolo 130 milionů druhů zboží doplněného o širokou paletu benefitů zahrnující např. dodávky i vratky zboží zdarma, program bezpečného nákupu či řadu speciálních nabídek a akcí.

www.wedo.cz

 




Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist