Díky tomu, pomáháme zákazníkům snížit příjem cukru a přitom si užívat skvělou chuť našich nápojů. Snižujeme obsah cukru v našich recepturách, zavádíme nové nápoje s nízkým obsahem cukru nebo bez cukru a nabízíme i malá balení pro kontrolu velikosti porcí. K výběru nápojů s nízkým obsahem cukru či zcela bez cukru se snažíme naše zákazníky motivovat také prostřednictvím naší marketingové komunikace. V současné době tvoří 45 % celkového objemu naší nabídky v Evropě nízkokalorické nebo nekalorické nápoje a naším cílem je dosáhnout 50 % podílu do roku 2025. I v České republice neustále obohacujeme nabídku nízkokalorických a nekalorických nápojů, jako jsou například vody Natura, Kinley Tonic Zero či ledové čaje FuzeTea bez cukru.

Společně s našimi kolegy z UNESDA Soft Drinks Europe jsme dosáhli celkového snížení průměrného přidaného cukru od roku 2000 o 28,6 %.

© 2023 The Coca-Cola Company. Odpovědný editor Coca-Cola Services SA/NV, Chaussée de Mons 1424, 1070 Brusel.

Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist