V době, kdy se trh s online prodejem potýká s poklesem, e-shop Ferwer.cz, zaměřený na ekologické zboží, oslavuje impozantní nárůst tržeb o 67 %. S desetiletou přítomností na trhu a pod záštitou společnosti Topshelf s.r.o., si Ferwer.cz vytváří jméno jako klíčový prodejce v sektoru eko produktů v ČR.

"E-shop Ferwer.cz roste nepřetržitě každý rok a je úžasné, že se nám daří růst i navzdory současnému poklesu v oblasti e-commerce. Je to pro nás a naše zákazníky skvělá zpráva," říká Petra Šikolová, CEO společnosti Topshelf s.r.o. "V loňském roce jsme se zaměřili na vylepšení a zrychlení expedice po celé Evropě. Nyní nabízíme více než 4000 ověřených ekologických a bioproduktů.", doplňuje Šikolová.

E-shop Ferwer.cz se specializuje na nabídku ekologické obuvi, biopotravin a přírodní kosmetiky, vylučující použití škodlivých chemikálií. Sortiment je sestaven s důrazem na udržitelnost a prvotřídní kvalitu, což si zákazníci cení a odměňují stálou přízní k značce.

Komerční článek

Kromě výrazného růstu a rozšiřování na mezinárodní trhy Ferwer.cz neustále vylepšuje nabízené služby a rozšiřuje sortiment. Přidávání nových produktových řad reflektuje současné směry v oblasti ekologie a zdravého životního stylu. Současně se zaměřujeme na zdokonalení našich ekologických praktik, včetně používání recyklovatelného balení a aplikace zelené energie v logistických centrech. Tato opatření posilují naše vztahy se zákazníky, kteří si cení možnosti podílet se na zlepšování životního prostředí skrze své nákupy a zároveň ocení komfort a kvalitu online nakupování.

Ferwer zaznamenal výrazný růst prodejů zejména v Německu, Španělsku a Nizozemsku, kde se rychle prosazuje jako preferovaný zdroj pro ekologické produkty. Tento vzestup prodejů signalizuje rostoucí zájem o produkty šetrné k životnímu prostředí v těchto oblastech, což poskytuje Ferweru významný impuls pro další expanzi a upevňování jeho pozic na globálním trhu.

Ferwer si pro letošní rok kladl za cíl rozšíření své působnosti s ambicí zvýšit své tržby o 80 % prostřednictvím rozsáhlých investic do mezinárodních verzí svého e-shopu. Tento plán odhaluje, že Ferwer.cz nejenže směřuje k dominanci na domácím trhu, ale také si klade za cíl upevnit svou pozici na globální scéně jako jeden z klíčových hráčů.

Impresivní rozvoj a expanzní strategie dokládají, že i v éře, kdy se řada online obchodů potýká s výzvami a nejistotami, lze dosáhnout úspěchu s pevně stanovenou vizí a odhodláním k poskytování udržitelných a kvalitních výrobků.

Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist