V hlavním městě České republiky proběhla revoluční konference, která může změnit způsob, jakým tuzemské firmy přistupují ke svým obchodním strategiím. První česká konference o Revenue Operations (RevOps), nazvaná RevOpsCon, se konala pod taktovkou uznávaného konzultanta Daniela Musila z agentury AITOM Digital a přilákala zhruba 20 majitelů a ředitelů B2B firem s obraty v řádu desítek a stovek miliónů korun.

Revenue Operations: Spojení pro vyšší zisky

Revenue Operations (RevOps) představuje moderní metodiku, která integruje oddělení marketingu, obchodu a zákaznické péče prostřednictvím jednotných datových, procesních a technologických nástrojů. Tento přístup umožňuje firmám dosáhnout lepší predikovatelnosti tržeb, růstu tržeb a celkové ziskovosti.

„Na západě velké téma, u nás teprve začínáme“

I když je RevOps v západních zemích již významným tématem, v České republice se mu dosud nedostávalo takové pozornosti. Právě proto byla konference RevOpsCon jedinečnou příležitostí pro tuzemské firmy získat cenné poznatky a zkušenosti. Mezi řečníky byli zástupci firem AITOM Digital, Goodkin, IMPER, Namíru Solutions, Plexima a Simon Says, kteří sdíleli své know-how a praktické příklady implementace RevOps.

Vrchol konference: Inspirující rozhovor s Miroslavem Jirčíkem

Highlightem celé akce byl rozhovor s panem Miroslavem Jirčíkem, majitelem společnosti 3DFitness. Tato B2B firma se posledních pět měsíců nachází v procesu RevOps transformace a podle slov pana Jirčíka jim tato metodika výrazně pomohla: „Díky RevOps jsme nejenom zlepšili koordinaci našich týmů, ale také jsme dosáhli výrazného zlepšení v predikovatelnosti a růstu našich tržeb. Věřím, že tato metodika je klíčem k úspěchu pro každou moderní firmu.“

Odborníci i zájemci se shodují na důležitosti RevOps

RevOpsCon se zúčastnilo přibližně 20 majitelů a ředitelů významných B2B firem, kteří ocenili možnost sdílení zkušeností a získání nových poznatků. Účastníci si odnesli nejen inspiraci, ale i praktické rady pro implementaci RevOps ve svých společnostech.

Budoucnost českých firem ve znamení RevOps

Konference RevOpsCon nastavila vysokou laťku a potvrdila, že české firmy mají potenciál využít moderní metodiky pro zvýšení své konkurenceschopnosti. Organizátor Daniel Musil uvedl: „RevOps je cesta k efektivnějšímu řízení firemních procesů a lepším obchodním výsledkům. Jsem rád, že se první česká konference setkala s tak pozitivním ohlasem a těším se na další ročníky.“

Daniel Musil
Daniel Musil
 
Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist