Společnost Lyreco, známá především jako dodavatel kancelářských potřeb, má téměř stoletou historii. Francouzská společnost, kterou v roce 1926 založil Georges-Gaston Gaspard, původně začínala jako malé knihkupectví ve Valenciennes. Dnes je Lyreco globálním lídrem v oblasti kancelářských řešení, zaměstnává více než 12 000 lidí ve 40 zemích a nabízí mnohem víc než jen papír a psací potřeby. 

Lyreco poskytuje širokou škálu produktů a služeb. Kromě kancelářských potřeb nabízí hygienické produkty, cateringové služby, kávová řešení i osobní ochranné pracovní pomůcky. Ať už jde o malou kancelář, nebo velké průmyslové centrum, dokáže splnit veškeré požadavky na jednom místě.

„Lyreco není jen dodavatelem produktů pro pracoviště. Jsme průkopníky v oblasti udržitelných služeb, které firmám pomáhají zbavit se administrativních úkolů a zaměřit se na to, co je pro ně nejdůležitější – jejich byznys a zaměstnance,“ říká Mikuláš Herškovič, managing director společnosti Lyreco Central Europe.

Mikuláš Herškovič, Lyreco
Mikuláš Herškovič, Lyreco
Foto: Gábor Kanovits

Individuální přístup k zákazníkům

V dnešní rychlé době e-shopů a digitalizace je pro mnoho firem stále klíčový osobní kontakt, přímá komunikace se zákaznickým servisem a flexibilita obchodníků. Schopnost přizpůsobit se potřebám každého zákazníka patří k hlavním faktorům, které odlišují obchodní poradce Lyreco od konkurence. Potvrzuje to i nedávný průzkum spokojenosti zákazníků Lyreco v České republice, na Slovensku a v Rakousku, který byl realizován ve spolupráci se společností Staffino.

Obchodní zástupci přistupují k zákazníkům s maximální péčí – důkladně analyzují fungování firmy, provádějí audit nákupních procesů a mapují zásobovací systémy. Na základě těchto zjištění pak navrhují řešení na míru, což potvrzuje i ředitel Městské polikliniky Šurany Ing. Martin Detvaj.

„Spolupráce s Lyreco CE pro nás znamená krok ke zvýšení efektivity, zjednodušení doplňování zásobníků a zlepšení image naší polikliniky v očích pacientů,“ říká.

Právě v Městské poliklinice Šurany se podařilo výrazně snížit spotřebu papírové hygieny o téměř 60 %. Zavedení komplexního systému výrazně zlepšilo efektivitu, snížilo odpad a zvýšilo spokojenost zaměstnanců i návštěvníků.

Udržitelnost jako priorita

Pro mnoho firem je udržitelnost prioritou, a hledají proto partnery, kteří sdílejí jejich hodnoty v oblasti odpovědného podnikání. Lyreco v tomto směru hraje vedoucí roli, aktivně pracuje na snižování odpadu, zvyšování recyklace a podpoře cirkulární ekonomiky. Spolupracuje s certifikovanými dodavateli a výrobci, kteří dodržují nejvyšší standardy udržitelnosti nejen při výrobě, ale i při dopravě a skladování produktů.

Komerční článek
Foto: Lyreco

Zároveň se snaží být vzorem i ve vlastních procesech. Instalace fotovoltaických panelů na střechách centrály, využívání hybridních a elektrických služebních vozů, digitalizace procesů či důkladná separace odpadu jsou jen některé z kroků, které dokládají závazek společnosti chránit životní prostředí.

Tento přístup není jen reakcí na tržní trendy – je to výraz skutečné odpovědnosti, která je hluboce zakořeněna v kultuře Lyreco.

 

 

 

Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist