Obě přední evropské ligy jsou již v plném proudu, viděli jsme mnoho fantastických zápasů. Drama a napětí postupně narůstá, každý zápas ovlivňuje postavení týmů v tabulce. Nový formát „ligové fáze“, který nahradil dosavadní skupinovou fázi, totiž přinesl více zápasů, větší vzrušení a širší možnosti pro týmy z celé Evropy. Čeští fanoušci mají v této sezoně hned několik důvodů k radosti, protože Viktorka Plzeň, Slavia i Mladá Boleslav bojují o úspěchy v těchto evropských soutěžích.
Do nového dění v evropském fotbalu přináší ještě více vzrušení společnost Kaizen Gaming, která pod značkou Betano uzavřela oficiální sponzorství s Evropskou i Konferenční ligou UEFA.
Betano: Stoupající hvězda globálního fotbalu
Exkluzivní partnerství rozšiřuje již tak rozsáhlý seznam mezinárodních spoluprací Kaizen Gaming, mezi které patří UEFA EURO 2024, CONMEBOL Copa America 2024 a FIFA World Cup 2022 v Kataru. V klubovém fotbale je značka Betano stejně dobře viditelná – a to nejen jako hlavní sponzor brazilské Série A, známé jako Brasileirão Betano, ale i díky partnerství, které vyústilo v pojmenování Copa Betano do Brasil. Navíc byla letos oznámena spolupráce s argentinskou fotbalovou asociací, díky které se Betano stalo exkluzivním partneremLiga Profesional de Fútbol a titulárním sponzorem soutěží Torneo Betano i Copa Betano.
Závazek Kaizen Gaming vůči fotbalu však nekončí u sponzorství soutěží. Před sezonou 2024/25 se Betano stalo hlavním sponzorem na dresu anglické Aston Villy v Premier League. Toto partnerství navazuje na dlouhodobou přítomnost Kaizen Gaming v evropském fotbale, kde podařilo navázat spolupráci například s „velkou trojkou“ portugalských klubů – Porto FC, SL Benfica a Sporting CP.
Spolupráce s předními fotbalovými kluby a organizacemi zdůrazňuje závazek Kaizen Gaming přinášet fanouškům co nejvíce vzrušující sportovní zážitky. Díky inovativním a bezpečným technologiím v oblasti online sázení i her vytváří Kaizen Gaming nové možnosti, jak si fanoušci mohou užít krásu fotbalu. Partnerství s Evropskou a Konferenční ligou je dalším krokem potvrzujícím společnou misi.
Od úspěchu k úspěchu
Kaizen Gaming, technologický lídr v oblasti her, pokračuje v dynamickém růstu.
V současnosti působí v 17 zemích na čtyřech kontinentech a míří k dosažení svého cíle působit ve 26 zemích do konce roku 2026. S více než 2 700 zaměstnanci po celém světě si Kaizen Gaming vybudoval pozici přední společnosti v oblasti GameTech – se závazkem nabízet vzrušující zážitky ze sázení prostřednictvím odpovědného přístupu k hraní.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist