Mezi její klienty patří například Form Factory, EcoFlow, SEFY, Prague Boats nebo Porsche, pro kterou zajišťuje komunikační podporu ve spolupráci s eventovou agenturou MediaOne.events.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

TWOBlondes se specializuje na PR strategii, media relations, influencer marketing, obsahovou tvorbu a komunikační zajištění eventů. Zakládá si na individuálním přístupu, pečlivém výběru klientů a dlouhodobých vztazích. Sází na kombinaci osobního know-how, emoční inteligence a profesionální produkce.

Nechceme být obří agentura na objem. Značky si vybíráme a ony si vybírají nás – když si lidsky i profesně sedneme, spolupráce má reálný dopad,“ říká zakladatelka agentury Dominika Žejdl.

 

Dominika Žejdl
Dominika Žejdl

 

Z novinařiny k podnikání

Dominika Žejdl začínala jako reportérka a redaktorka, později působila jako projektová manažerka v mediální agentuře, PR specialistka a také webdesignérka. Právě kombinace médií, marketingu a digitálních zkušeností dnes tvoří základ jejího přístupu k vedení agentury.

Ještě před založením TWOBlondes se podílela například na uvedení značky ALOve na trh, kde zastřešovala PR, e-commerce strategii i vizuální stránku značky. V oblasti korporátní komunikace řešila kampaně pro GSK (značky Parodontax a Sensodyne) nebo Auto Kelly.

Obsah i atmosféra

Agentura dnes zajišťuje komplexní služby od přípravy komunikační strategie až po realizaci obsahu a výběr vhodných ambasadorů. Pro fitness síť Form Factory pracuje na roční bázi – zajišťuje media relations, podcasty, rozhovory i komunikační podporu eventů jako Les Mills Day nebo Body & Mind Day.

Komerční článek

Společně s eventovou agenturou MediaOne.events připravuje TWOBlondes také komplexní zážitkové akce – mimo jiné pro značky Porsche nebo EcoFlow. Věnuje se jak PR stránce akce, tak výběru vhodných osobností, brand experience a post-event komunikaci.

Kvalita nad kvantitu

TWOBlondes aktuálně funguje jako menší agentura s úzkým jádrem a osvědčeným týmem externích spolupracovníků. Klienty si vybírá s důrazem na vzájemné porozumění, smysluplnost projektů a prostor pro kreativní přesah. Agentura je aktuálně otevřena novým spolupracím, a to jak na dlouhodobé bázi, tak pro jednorázové projekty, které mají nápad a potenciál vytvořit něco výjimečného.

Když komunikace dává smysl a zapadá do širšího obrazu značky, má mnohem větší dopad než jen jednorázová publicita. A právě o to nám jde,“ dodává Žejdl.

Komerční článek

Text nevyjadřuje názor redakce

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist